Konu
DNS Problemi [ Acayip Bişey ]
25-03-2010, 02:46:49
#4
snakebad
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
EmreUnan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Google Dnsde de açıyor
evet şimdi denedim bendede açtı google dns ile
yani niye böyle yaaa.. deli olucam.
Normal DNS de açılıyormu diye bi bakabilirmisin rica etsem.