Hocam tasarım işleri için desktop öneriyorum... hatta çift monitörlü
Ama laptop istiyorsanız öncelikle model hiç önemli değil
ama mac,dell ve sony iyiler tabi
Gösterdiğin model iyi, 3D'de seni taşır..ama ilerde ne olur bilmem
şu an bende macbook pro var fakat bu tip yazılımların macosx sürümleri yok o yüzden vmwarele falan win kurmak performanslı olmuyor.
evet desktop daha iyi fakat laptop daha kullanıslı o yüzden laptop + monitor alıcam. Bu makina tahminim isimi görecektir, donanımda bilgili arkadaslar baska birseyler önerebilir diye bir sorayım dedim