S e r s e r i adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Boşda görsem hemen yapışırdım güzel domain diyeyim ben
Teşekürler dostum. Aslında boşta bir sürü güzel domain var ama uzantıları .tc, .gs, .cc falan olunca (çok sağlam bir isim değilse) kimse almak istemiyor.