Kimse woav demez bu konuya günü birlik buna benzer konuları görüyoruz.
Burada tartışılmaz ise nerde tartışılır demişsiniz siz tartışma konusu açmamışsınızki.

Hiç düşündünüzmü burda gösterilen hileleri bilmeyipte fakat burda gördükten sonra hile yapmaya yeni webmasterların başlayacağını?

Yeni webmaster bir site açmış 200 500 hiti var bakıyo millet hileyle para kırıyor oda hiç zahmet çekmeden direk bende bu sistemi uyguluyayım 1 yılda kazanacağımı 1 ayda kazanayım diyor. Ama halbuki hile yapanların bir çoğu yıllarını belkide vermiş bu işlere adamların artık canına tak ediyor. Hileye başvuran eski webmasterların bir çoğu 1 2 sene öncesinde 3 5k normal içerikli bir siteyle ayda 300 400$ rahat kazanırken şuan 10k hitli siteyle o parayı kazanamıyor buda onları hileye teşvik ediyor. Bu demek değildirki yaptıkları şey doğrudur ama sorarsan onlara kendilerince haklı sebepleri vardır. Fakat bu yazdıklarım benim size izah etmeye çalıştığım konudan çok uzak bir yazı oldu tekrar söyliyim. Şuan bulunduğunuz r10 adsense bölümünü biraz dolaşın bakın kaç tane bu konuya benzer konu görüceksiniz. Konu daha fazla uzamasın diye artık konuya mesaj yazmıyıcam. Demek istediğimi umarım anlamışsınızdır.