Bu konuda bi arkadaşım "-" rep vermiş "sanane" notu düşerek..Beni ilgilendirdiği için konuyu açtığımı bilmesini isterim (:

-------
Düzenleme : Bu mesajı yazdıktan hemen sonra bi arkadaş daha "-" lemiş..Ve rep rengimi kırmızı yapmayı başarmış..Yahu konu açıp insanları bilgilendiriyoruz yuhalanıyoruz,nasıl iştir anlayamadım ki..