seemsiyah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iyi de, açtığın bir sitede, en azından açmak için bile emek harcıyorsun. bunun yerine kendi temalarınız yada kendi eklentileriniz gibi bir şey açsaydınız daha iyi olurdu sanki
bak suna yaaa, olm seni bekliyorum bak, ne adamsin yaa, eklentimi geri istiyorum, cabuk yoksa sikayet bolumune konu acam