Madem bu konu açıldı biz de görüşümüzü belirtelim. Herkez gayet açık ve net şunu biliyor ki ergenekon denen terör örgütü diye birşey yok dikkat ederseniz içerdekilerin hepsi yüksek rütbeli emekli insanlar ki bunların yanında görevi devam ettiği sürece gözaltına alınanlar bile oldu. Saldıray Berk alevi köylerine yardım falan etmemiştir. Cemaatin ve feto'nun adamlarının oyunlarıdır bunlar. Bi konuya daha dikkatinizi çekmek isterim ki şu an ergenekon terör örgütü suçundan içerde bulunanların yarısından çoğu alevidir. Ergenekon denen sözde terör örgütü atatürkçüleri aydınları bi bakıma sindirme kampanyasıdır. anayasanın en temel güçlü direklerini değiştirmeye çalışıyor şu an ki hükümet türk silahlı kuvvetleri ordusu her zaman görevini başarıyla yerine getirmiştir ve getirmeye de devam edecektir.