Yasak olması normal çünki dil, din, ırk ayrımı yapılıyor. Ortalığı bulandırıyorlar bence yasaklanması da gayet normal.
bunu youtube mu yapıyor yoksa youtube kullanıcısı olan bir kaç kişi mi? yani suçlamanın hedefindeki kim? konuşmadan önce düşünmek gerekir. tabii yazmadan önce de.