Selamun aleykum kardeşilerim.

Bir hayır işi için joomla sitesi düzenlemesini üstlendim. Joomla'da hiç tecrübem yok. Yapılmak istenen şey şu;

Soru sor menüsünden kullanıcı soru soracak. Soru sorulunca Cevap verecek hocamıza mail ile soru sorulduğuna dair bilgi gönderilecek. Hocamız da panelden cevap verirse Cevaplanan Sorular kısmında cevap yayınlanacak ve soruyu soran kullanıcıya sorunuz cevaplandı diye bir mail gönderilecek.

Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.

Selamun aleykum...