peridokya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba benim elimde 80 TL lik var Ücretlimi - ücretsiz mi istiyorsunuz siz aceba ? Google göndermiş
Zaten bu tür kuponların satışı resmi olarak yasak ve R10.nette de yasak bu yüzden üçret istemeniz hiç mantıklı değil.