Arkadaşlar cpaneli iyi diyorsunuz da hayatta aylık 38$ ya da yıllık 380$ lık ödenek çıkarmazlar, sunucuyu bile 300$ fark verip istediğim özelliklerde toplamadılar 4 seçenekten en ucuza kaçtılar, ki diğer 3ünü tartışmadılar bile

Ben gene pazartesi gündeme getireceğim cpanel olayını ama sanmıyorum.

Bildiğim için bunu alternatiflere ve ücretsizlere yönelmek durumundayım daha çok, gene de çok teşekkür ederim.