Konu
Yerli.Tv
20-03-2010, 16:15:00
#3
mvk
Bence almaman daha iyiydi senin TV uzantılarının ücreti de yüksek.. cok kaliteli bişe bulmadıkça .TV'ye basvurmamak lazım. kolay gelsin