Konu
Bu şekilde gösterim uygun mudur?
20-03-2010, 14:29:24
#1
ulus82
Merhabalar, resim reklamları ve bağlantı birimlerini aşağıdaki örnekteki gibi kutu içerisine alarak göstermemizde sakınca var mıdır ?