evde olur arkadaşlar.babanızınsa ev veya başkasının üzerineyse kira kontratı yaparsınız olur biter.( tanıdğınızın olsun ama,yakından akraba felan.Yada oturduğunuz ev.. ) Kapatmaya gelince ; şahısta ücret ödemezsiniz fakat ; limited şirketi kapatırken yine para ödersiniz.Ev konusunda gelincede ; muhasebeciye sorsan oda söyler saten.kira kontratı ile halledebileceğini.pm de sormussun ; şirket olduysan devlete vergi ödersin ; şahısta okadar yok ama , limitette gelirine göre belirlenir.