Alıntı
Ben bu zamana kadar hakkım olmayan birşeyi almadım
bot yazdırıp milletin konularını çalıyor ya o nasıl olcak peki
Ben bu adamın yazdırdığı ve wareze düşen botu yüzünden güzelim forumumu kapattım ben sanki botu yazana ve yazdırana ayrıca kullanana hakkımı helal ediyormuyum? madem bu kadar hakkı helali biliyorsa cevabıda biliyordur, iyi olmuş şahsen sevindim. birde haktan helallikten bahsediyor sen bot yazdır milletin konularını çal çırp sonrada ağla sızla botum çalındı botu kırdılar kıranlar söyle böyle şerefsizdir bilmem neydir de peki konuları çalınan adamlar botu yazdırana ve yazana ne diyorlar tahmin bile edemezsin. şahsım adına konuşayım küfür bilmezdim sayenizde kelime dağarcığım gelişti bilmediğin küfürleri öğrendim
hem adamın sitesinin linkini vermişsin hem adamı burda arıyorsun adamla ortakmı çalışıyorsun belki vicdanlı biri çıkarda botun parasını verir ortak olurum hesabı yoksa sitenin hitimi düştü hitmi yaptırmaya çalışıyorsunuz? anlamış değilim git adamın sitesine üye ol 3 dakikanı almaz özel mesaj at yada profiline yaz botunun parasını vercem diye para lafı geçtimi sen istemesende o ulaşır sana merak etme