Resimde gösterdiginizi denedimiştin ancak olmadı. Şimdi arkadaşımın dedigi gibi script klasörüne 777 atayıpta deneyecegim sonucu belirtim gene.
Script klasörü değerini 777 olarak atadım resim adresi kısmındanda denedin mesaj içerigindede resim gösterdim çalışmadı genede
Dosyalara içinde bir kurulum metni de yok.