şahıs şirketi okadar yok hocam.Maksimum 250 TL tutar.Buda MAKSİMUM.Belki bukadar bile tutmaz.Bir muhasebeciye verirsen hallederler.Defter felan acarlar.Kaşedir,Kartvizittir vs. içinde ugrasırlar. Onlar herşeyle ilgilenirler.Ama şahıs şirketi içinde bir adres gösterme zorundasınız..