AfMeSu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
pes10.com da bendeydi.. bu domaini bana sor ...

"fazla bir ümit bekleme projelendirmeyeceksen"

ekmek yedirir mi.. neden yedirmesin...
pes 11 çıktığında istediğimi alsam yeter bana .()