3 adet sunucum üzerinde kullanıyorum proxmox 1.5'i.
Şimdiye kadar bana yaşattığı tek problem kullanıcı paneli olmaması, yani
sadece sizin paneliniz mevcut.
Onun dışında sunucular arası taşıma vs. işlemi için ideal bir küme
sistemi var.
Sunucu çok yoğun olursa QEMU olan sanallarda donma yaratabiliyor.

Benim açımdan şu anda gayet iyi gözüküyor.