Konu
Muhteşem Adsense Oranları ..
18-03-2010, 15:36:10
#9
Schatten
Güzel.Bozmadan devam et. %20 den kastınız benimkisi 0.80% oranlarına çıkıyor bu da en yüksek.Normal mi sizce?