Konu
Tema kurulumu ve kullanımı. "WordPhoto Blue" teması
18-03-2010, 14:52:27
#12
cok_asi55
Hocam temayı pek tavsiye etmem konular arası hiç navigasyon yok. Dolaşım çok zor. Her seferinde ana sayfaya gelip oradan gitmek istenen yere gidilmek zorunda. Ziyaretçiler sevmeyecek bana göre bu temayı.