Merhaba,
isimtescilden host aldım.kurulumu biz yapıyoruz dediler.ok dedim .doğru kurdular ama son ayarları kendim yapmam gerekiyormuş.neyse uzatmayayım.yapamadım. sildim baştan joomlayı attım ftp programı ile.
şu an yükleyince sitenin adresini yazınca kurulum sayfası açılacağına
Fatal error: Class 'JSession' not found in C:\Inetpub\vhosts\tiyatroculuk.com\httpdocs\librar ies\joomla\factory.php on line 506
hatasını alıyorum.neyi yanlış yaptım?
ek bilgi:ftp ile joomla dosyalarını atarken (kullandığım program Filezilla) bazı dosyalarda aynı dosyadan var ne yapalım yazısı çıkınca ---yeniyse üstüne yaz seçeneğini işaretledim.Alakası vardır diye yazıyorum.
Yardım edebilirseniz sevinirim.