Konu
Tema kurulumu ve kullanımı. "WordPhoto Blue" teması
18-03-2010, 12:17:24
#5
syf01
Bende böyle temaları çalıştıramıyorum.Bu özel alan nasıl kullanılıyor anlamadım.