pLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zan sakat kalmaya devam etsin.

Kewell 3-4 maç daha oynamaz. Fenerbahce macında oynayacagını hiç sanmıyorum.
Sadece tahmin mi sallıyorsun yoksa içeride tanıdıkların varda ona göre mi söylüyorsun.Oynayacak duruma gelmese ortaya laf atılmazdı bence.barosta iyileşti dendi herif başladı yavaş yavaş oynamaya.Evet birden fener maçında ilk 11 de çıkması iddaalı olur ama bence fener maçında 2. yarıda oyuna girebilecek durumda olur bi 15-20 dk oynar enazından.Sonuçta kewell uzun süredir takımdan ayrıda olsa çalışıyor antreamanlara çıkıyor.