Konu
Internet Explorer 9 Görücüye Çıktı
17-03-2010, 20:34:28
#4
swat_tr
Üyeliği durduruldu
d4hi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kurmaya eriniyorum, eminim bir çok arkadaşımızda kullanmak için değilde yaptığı web site 9 da nasıl gözüküyor diye bakmak için kuracaktır.
ie 9 değilde ff 4 çıksaydı şimdiye bu konu 10 sayfa olmuştu.
Aynen katılıyorum. Bi sevemdim bu ie