Kurmaya eriniyorum, eminim bir çok arkadaşımızda kullanmak için değilde yaptığı web site 9 da nasıl gözüküyor diye bakmak için kuracaktır.

ie 9 değilde ff 4 çıksaydı şimdiye bu konu 10 sayfa olmuştu.