Konu
Internet Explorer 9 Görücüye Çıktı
17-03-2010, 20:03:27
#3
dahi
Kurmaya eriniyorum, eminim bir çok arkadaşımızda kullanmak için değilde yaptığı web site 9 da nasıl gözüküyor diye bakmak için kuracaktır.
ie 9 değilde ff 4 çıksaydı şimdiye bu konu 10 sayfa olmuştu.