solistbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Asagidaki cevabimdan dolayida -rep vermeniz bence cok ayip...
ben - rep vermedim. Eğer rep sistemine önem verseydim repim 1 olmazdı

Rep için birşey yapmam replede kimseyi cezalandırmam