DelipoyrazNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
acık acık reklam dogru soyluyorsunuz.
Ancak merak ettiğim bir konu doğal yollardan puan verdiğiniz hiç site oldu mu?
Ben çok büyük sitelerde bile yorum görmedim bu alanda.

Gerçekten merak ediyorum. Alexam şuanda yükselmiş 664k olmuş ancak puanlamadan mı tam emin değilim 4 puanlama var 2 tanesı benım 2 tanesı buradan gorupte yapılmıs muhtemelen.
Asagidaki cevabimdan dolayida -rep vermeniz bence cok ayip...