aga allahtan bende taşınabilir var bi tane 160 ide,onun kutuya takarım artık.İnş. görür ikisinide.

Flexman hocam biostan hdd ler görünmüyor,dolayısıyla pc hiç açılmıyor.Olurmu o program ?
Birde kullanması nasıl acaba biliyormusun