Hepimize geçmiş olsun arkadaşlar , adamlar aldılar parayı bastılar gittiler.Verdigim paranın karşlığını bana vermedikleri için hakkımı helal etmiyorum.Burda rahat rahat gezerler fakat bakalım diger tarafta napıcaklar merak ediyorum..