cagdaswoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşte budur yaw... Haydi arkadaşlar aynı şeyler bizim başımıza gelse ne olur bir düşünün.... Allah kimseye böyle afet vermesin....

Gönlünüzden ne koparsa....
Herkes sizin gibi cevap yazıyor ancak icraat yoktur.

Not: Türkçe'de "v" harfi var, lazım olursa kullanırsın