umit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bloggerde yeni bir uygulama getirildi artık draft.blogger.com üzerinden yönetim paneline girerek Şablon Tasarımcısı Bölümüne girin ve şablonu istediğini şekilde editleyin.
evet ama işte kötü yanı her tema olmuyo Bu şablon, yerleşimi özelleştirmeye izin vermiyor. deniyo