Arkadaşlar konuyu hortlatmış olacağım, ama bir sorum olacak ?

Şimdi diyelim ben 2000 yılında bir domain aldım 10 yıldır yayındayım, ama marka tescili yapmadım özellikle dünyanın geçerli saydığı protokolden.. Şimdi 2010 yılında birisi benim yıllardır kullandığım domain adına marka tescili yapıp, domainimi elimden alabilirmi ?