Anlıyorum.
Peki sormama izin verin, itraderinize bakıyorum da ekonomikvps ile itrader alıp vermişsiniz.
Kendi kendinize hizmet mi satıyorsunuz? Yoksa iTrader sayısını fazla göstermek için yaptığınız bir düzenbazlık mı bu?
Ayrıca şunu da merak ediyorum, bu konuyu neden gizli yapmak istediniz, ekonomikvps.com'un sunucuları devredilecek, bunun da birinci ağızdan duyurulması gerekirdi.
Neyse, başarılar size. Neyin ne olduğu ortada zaten.
bunu açıklama geregi duymadım sorunmu bu bende gizlidir pm ve msn ile bilgilendirileceksiniz dedim. sorunmu ? evet ekonomikvps den hizmet alıp satıyorum.kendisi çokta yakın arkadaşımdır. konuyu benim açmamı ve takip etmemi istedi bunda herhangi bir sakıncamı var murat taşkıran adına bir vps aldım dekontunu yollayım içiniz rahat edicekse ...
buraya devir için konu açtım sizinle tartışmak için değil. konuyu sonlandırmış bulunuyorum.