benim anlamadığım bazı şeyler var. Piyasada ve R10 forumlarında ismi duyulmuştur demişsiniz. Mesaj sayınız 5... Piyasayı bilemem ama r10 da 5 mesajla nasıl adınızı duyurabildiniz ?
Edit:
Ekonomikvps.com sahibi Yusuf bey beni arayıp durumu izah etmiştir.
Zaman yetersizliği nedeniyle konuyu bir başka arkadaşına açtırdığını söylemiştir.
Ben de buna binaen konunun kendisi tarafından açılması gerektiğini, başkası tarafından açıldığı için de bunun altında çapanoğlu arayanın sadece ben olmayacağımı kendisine ilettim.
Başarılar diliyorum, kolay gelsin.