Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
arkadaşlar çok önemli bişey fark ettim bu bilgi bir çok arkadaşın işine yarayacaktır.
alt dosyalarına mutlaka bakın asp_netasp_client gibi bir dosya oluşturuyor hosta ve bunun altında bir kaç klasör soradanav_y.jsnav_k.js gibi dosyalar oluşturuyor.muhtemelen siz silsenizde makinanızdan temiz temiz yüklesenizde bu dosyalar sayesinde hostu kullanarak gene bulaşıyorur.
bende bakıyorum php de asp nin ne işi var bi baktımki js lerin içinde scriptle başlayan kodların her türlüsü mevcut...ama dikkatli olun saçma sapan gibi gözüken bir harf diziside kovalamalısınız kodlarda
<;? e v al asgadfgasdfgasdf5g4ad5+f4g