Bence satışının yasak olması çok çok saçma birşey.Bu konuda aslında biraz tepki göstermek lazım.Sonuçta domain ticareti diye bir sektör var.Hem madem başkasının satışı yasak, öyleyse nic.tr kimseye domain satmasın ?