Merhabalar,
Önerin için sağolasın,ama bazı şartları bana uymuyor.
Askerlik yapmadığım için,bu şartlar bana uymadı.18 yaşındayım daha.
Datacenter'de çalıştım,bu saydıklarınızın hepsinde bilgim var,ama linux konusunda normal derece bilgim mevcut..
Saygılar...
Ferhat Beyi tavsiyen için teşekkür ederim...
ayrıca sizinle de tanışmak görüşmek isteriz.