Ekonomikvps.com dan ücret iadesi talep ediyorum..2 hafta oldu vdsyi alalı vdsyi anca 3 gün kullanabildim.Nedenini bilmediğim bir sebepten dolayı tekrar vds kapandı.Yine hiçbir şekilde yetkili kişilere ulaşamadım.Cidden artık ekonomikvpsden bıktım..Destek için peşlerinden koşmaktan yoruldum..Telefonlara bakmıyorlar,msn destek yok,ticket atıyorum geri dönüş yok..
Eğer paramı kurtarabilirsem ona şükredicem.. ..Kurtaramazsamda artık sağlık olsun..Benim canım yandı arkadaşlar sizinde yanmasın ekonomikvpsden uzak durun..
Bu satıcıyla ilgili o kadar şikayet var forumda hala bu arkadaşın konusu aktif...Forumdaki moderatör ve yetkili kişilerden yardım bekliyorum.Lütfen gereken yapılsın.