Merhabalar
Geçmiş olsun yalnız adaserver benim bildiğim r10da yen bir üye. Ekonomikvps i bilmem hocam forumda o kadar güzel firmalar var bence işin ucuzuna kaçmaktan bunlar oluyor. Kendimden biliyorum 4 kez yaşadım
En temizi pahalı ve kaliteli hizmet

Başında rahat olur sitelerinde.