arkadaş öncelikle geçmiş olsun bu adam aynısını banada yaptı. İlk gün vps aldım vps de iki hesap vardı birisi sürekli giriyordu o vps ye aldım sildim o hesabı ertesi gün vps ye erişim sağlanamadı sordum hayırdır. Dediki sen kullanıcıyı sildiğin için öyle oldu. Neyse dedi format atıp tekrar veririm bir vps verdi çok ağırdı dedimki eskisi bundan daha iyiydi bana eskisini ver tamam beklemelisin 12 ye kadar, neyse saat 12 oldu verdi vps yi bir kaç gün sonra vps kapandı, panelde bile resart işe yaramıyor. Yani bilerek kapattıp kayıplara kaçtı sanırım. Dediğim gibi eğer arkadaş yarına kadar vps yi hizmette açmasa yada para ihadesi yapmasa mahkemeye vereceğim.