Konu
Dünyanın en yakışıklı erkeğiymiş...
13-03-2010, 02:02:07
#7
PaLuLu
bunu Görünce Değerli Bir arkadaşımın Sözlerini anımsadım Aynen Şoyle : G.... Kaş Göz Çizsem ondan daha güzel olur '' Katılmamak imkansız görünüyor bu söze