Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkçe ise netstat -n ile çıkışları bir incelemek lazım acaba bilgisayarımız kötü işlere alet ediliyor mu ?

Konuyu açan arkadaşa bir suçlama yapmıyorum programın üreticisi için konuşuyorum.
üstad bana suçlama değil haklısın incelemek lazım katılıyorum eğer incelersen belirt bi zararı varmı bende öğrenmiş olurum ben belirttim işe yaradı hızlandı paylaşıyım dedim bi suçum yok bişilere zarar veriyorsa

bilgicc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yükledim ie'de artış var. Netstat sonuçları gerekli ise ss alabilirim.
iyi kullanışlar