cd(.)web(.)tr

hp(.)web(.)tr

wc(.)web(.)tr

pm(.)web(.)tr

iq(.)web(.)tr

bunları da aldım, 2 karakterli domain sahibi olmanın ayrıcalık olduğunu düşünüyorum, sizce ?