Allah razı olsun sizden. Tam işten çıkacağımda gördüm konuyu. Büyük hayranı olduğum için de kaçırmak istemedim hemen aldım. Gelince yazarım diye düşündüm.
Bilgilendirdiğiniz için çok teşekkür ederim.
Nasıl değerlendireceğimi düşünüyorum. Tavsiyeleriniz nedir? Nasıl değerlendirelim sizce?