Konu
Dünyanın en yakışıklı erkeğiymiş...
12-03-2010, 12:19:46
#4
AgReSsiVe35
bu adamdan nefret ettigim kadar kimseden etmiyorum. görünce ciddi anlamda morelim bozuluyor