üst kata çekeceğiniz paralel bir hatta 2.bir modem kurulumu yapabiliyorsunuz...
eet telefon çalınca msn deki arkadaşınıza telefon çalıyo by demek zorunda kalıyorsunuz çoğu zaman VERİMSİZ. bu yöntemi. yok sayıyorum
öyle bişey olamaz. 1 telefon hattına 2 modem saçmalık kulağa bile hoş gelmiyor