Okudumda benimle bir ilgisi yok daha önceden o sayaçlı problem başıma gelmişti ama bu sefer sayaç yok sitemde ve sadece o reklam çıktıgında o sitenin adresine pop açıyor ve şuan reklamı filtreye ekledim çıkmıyor sorun yok ama neden böyle oluyor anlamış değilim.
Reklam flash mı yoksa txt olarakmı çıkıyor?
Flash reklamsa popup yerleştirmiş olabilirlermi?