bilgisayarında localhostda calişiyor sunucuda calişmiyorsa 2 adet sebebi vardır
1- windows ise öncelikle parent path verdiniz mi ? preferences bölümünde olması lazım
2- aldığın hosting firması senin kullandığın bileşeni kullanmıyor olabilir örneğin sen cdonts ile mail gönderirsin adamlar persist kullanır yada jmail kullanır yada aspmail o yüzden öncelikle bunu öğrenmen ve ona göre kodlama yapman gerekir.
Hocam ben bunu anlamadım parent path verdiniz mi ? preferences bölümünde olması lazım nasıl yani ?