anlaştığınız kimse yoksa ona göre bir kodlama yapabilriim.çalışma mantığı.her konuya o kodu yazmanız gerekiyor yada single.php sayfasına kodu yerleştirmeniz gerekiyor.bu koda tıkladıgında.popup açılıp ihbar et paneli açılıp gönderme yapablriim.detaylar için pm atınız.